Cerita Main Awek Chat Bernama AYU


Cerita Jimak Awek Chat Bernama AYU

Tag: cerita lucah,cerita seks melayu,melayu boleh,melayu lucah,cikgu suraya,cerita bokep,lucah melayu,budak sekolah,seks melayu,main dengan ustazah,cerita lucah mabuk,cerita kena lancap,cerita lucah aku blogspot,kisah cikgu cina,bomoh main cipap,cerita seks tudung tuisyen,adik main dgn kakak ankat,cerita berahi dara,cerita budak sekolah seks,cerita seks bomoh melayu, Cerita Awek Melayu, Cerita Berahi, Cerita Cikgu, Cerita Dewasa Melayu, Cerita Nafsu, Cerita Seks Ghairah, Koleksi Cerita Lucah Melayu Terkini, Novel Lucah melayu, cerita seks baru, cerita burit, Nikmat seks, seks hebat, cerita lucah seks, cerita seks hebat, kisah seks terbaru, kisah lucah com, cerita lucah hebat, lucah baru, main dengan ustazah, cerita seks ustazah, kisah berahi, cerita cikgu, novel lucah ustazah, cerita main dengan ustazah, cerita stim melayu, novel berahi, novel lucah cikgu, main dengan cikgu

.

Kisah ini berlaku kira kira 2 bulan yang lepas, Ayu adalah kawan chat Yahoo! dan aku temui dia beberapa minggu sebelum itu di dalam room selangor. Dipendekkan kata, selepas puas mengayat Ayu, dia telah bersetuju mengikut aku ke dalam sebuah bilik di hotel summit subang dan berasmara denganku. 

Setelah, check in, mandi dan berbual dan bermesra ala kadar, aku mula memuji kaki ayu yang putih melepak bagaikan bunting padi itu. Ayu hanya tersenyum dan aku membalas senyumannya dengan penuh makna, aku segera memegang kakinya yang diunjurkan di atas katil, sambil memandang dan mengusap-ngusap lembut kakinya. Perlahan-lahan, aku dekatkan mulutku pada hujung jari kakinya dan aku cium sedikit dengan penuh romantis. Ayu tersenyum lagi, terpesona dengan tindakan mesraku dalam cahaya samar, tambahan lagi dalam suasana kamar yang selesa dan dingin itu. Sambil meremas-remas dan mengusap-usap kakinya, aku mula mengucup pipi Ayu, dahinya dan bibirnya perlahan-lahan. Ayu memejamkan matanya, berserah dan menikmati sentuhan demi sentuhan dari bibir dan jemariku.

Perlahan-lahan aku memegang bahu Ayu dan membaringkan tubuhnya ke atas tilam yang empuk dan luas itu. Aku mengusap-usap rambutnya yang lurus dan lembut, sambil meneruskan kucupan demi kucupan yang romantis dan ringan. Ayu membalas kucupanku dan akhir lidah kami bertautan dan saling kulum mengulum. Kadangkala aku menyedut lidah Ayu dan Ayu membalasnya dengan sedutan dan kemutan pada lidahku dengan perlahan-lahan.

Perlahan-lahan, sambil memandang mata Ayu, aku mengerakkan tubuhku dan merapatkan kembali bibirku ke hukung tapak kaki Ayu. Dari hujung kaki Ayu yang putih mulus bagaikan kapas itu, aku mengucup dan membelai kedua belah kakinya. Seterusnya lidahku segera menjalar, mengucup dan sesekali menjilat perlahan betis Ayu putih melepak, lalu meliar di kawasan lutut dan akhirnya sampai kepada peha Ayu yang agak sedikit terbuka.

Aku tahu Ayu sudah tidak mampu menolak fitrahnya yang mahu dibelai dan disentuh olehku, dia cuma mampu mengeliat dan mengeluh kegelian dan terkadang melarikan kakinya seakan tidak mahu disentuh dan terkadang pula bagaikan menyuapkan aku bahagian tubuh yang mana ia mahu aku berikan sentuhan nafsuku. Aku teruskan tindakanku dengan menarik tali ikatan tuala yang dipakai Ayu secara perlahan-lahan, langsung menyelak dan mendedahkan seluruh tubuhnya yang putih gebu, harum, menghairahkan dan menggetarkan seluruh jiwa dan ragaku.

Nafsuku semakin bergelora dan tiada apa yang lain dalam fikiranku melainkan nafsu kejantanan dan keinginan untuk melayari lautan asmara bersama Ayu. Kehangatan semakin membara dan aku kian terpesona dengan lubuk permata Ayu yang semakin dipeluhi titik-titik keghairahan dek sentuhan-sentuhan intimku. Lidahku yang semakin hampir dengan lubuk itu semakin tidak terkawal dan mahu cepat sampai ke destinasi keramat.

Ayu makin laju mengeliat dan mengeluh kesah. Tangan Ayu mengusap kepalaku dan terkadang mencengkam rambutku sekuat hatinya. Aku tahu Ayu semakin tak tentu arah di dalam gelora taufan yang mengganas. Aku memperlahankan jilatan serakahku dan mula bermain-main dengan keinginan Ayu yang teratas. Dengan berhati-hati, aku menjilat perlahan-lahan kawasan sekitar lubuk permatanya. Sedikit-sedikit aku hembuskan nafas hangat kearah lubuk permatanya dan ku jilat sedikit kulit lubuk permata Ayu. Dia semakin mendesah-desah dan sedikit-sedikit mengangkat punggungnya.

Terpesona dengan segala keindahan di depan mataku, aku meneruskan jilatan keramatku pada lubuk permata Ayu dengan sepenuh hati. Aku dapat merasakan cairan mazi Ayu membanjiri mulutku dan menerbitkan rasa yang cukup indah dan enak pada deria rasa lidahku. Aku menikmati cairan tersebut dengan penuh ghairah. Aku semakin laju menjilat, Ayu pula semakin rancak mengeluh dan mendesah, tubuhnya semakin berombak dan bergegar.

Aku meneruskan perjuanganku dengan menghisap biji kelentitnya, dan kadangkala aku gunakan teknik double stroke iaitu dengan menggunakan lidah untuk menjilat dan menggetarkan bahagian bawah kelantit manakala jari-jemariku menggentel biji kelentit itu sendiri. Keadaan Ayu sudah tak ubah seperti kuda liar yang melonjak melonjak ingin dilepaskan dan keluhan nikmatnya sudah bertukar menjadi raungan dan kadangkala merayu dan meminta aku memasukkan zakarku ke dalam pantatnya yang kini banjir tak berkesudahan itu.

Selama hampir 10 minit aku memberikan Ayu kenikmatan yang tak terhingga hanya dengan menggunakan lidahku. Tanganku mula menjalar dan meramas kedua belah payudara Ayu dengan ganas dan liar. Kadangkala aku mengangkat punggung Ayu ke atas dan menolak Ayu kakinya supaya dia melipat badannya, ini membuatkan aku boleh memasukkan lidahku sedalam-dalamnya ke dasar lubuk permatanya.

Ayu semakin tidak dapat mengawal dirinya. Tubuhnya menggila dan 10 minit kemudian, badan Ayu tiba-tiba terkejang dan menggigil sekejap-sekejap, aku dengan segera mengunci biji kelentit dan buah dada Ayu dengan kedua belah tangan dan mulut serta lidahku. Kedua belah kaki Ayu yang memang sedia terangkat, semakin kuat mengepit kepalaku yang berada betul-betul dikelengkangnya. Ayu meraung kenikmatan, bagaikan laut yang sudah sedia bergelora, tubuhnya menggeletek bagaikan dihempas ombak menggunung.

Setelah seminit, nafas Ayu mulai reda. Kepitan kedua belah kakinya sudah dilonggarkan dan matanya terpejam rapat. Aku melepaskan gripku pada tubuh Ayu dan berbaring di sebelahnya. Kucium bibirnya yang mungil dan comel dengan mulutku yang penuh dengan air mazinya dan aku jilat telinga dan lehernya. Selepas itu ku peluk rapat tubuhnya dan Ayu membalas pelukanku dengan sangat eratnya.

Setelah aku memberikan masa rehat lima minit kepada Ayu, aku kembali beraksi untuk menyempurnakan asmara kami. Aku tau Ayu seorang perempuan yang sangat submissive. Jadi aku perlu membuat apa yang perlu. Aku memegang rusuk Ayu dengan tapakku dan menggosok dengan perlahan. Selapas itu aku menjalarkan tangan kepada buah dada Ayu yang mekar dan pejal itu. Perlahan kugentel dan kucium putingnya yang kemerahan. Agak lama kemudian aku mula menghisap dan meramas kedua payudaranya secara berganti-ganti, kadangkala kugigit sedikit putingnya dan Ayu akan menjerit kecil kesedapan.

Setelah puas aku menghisap, aku meramas kuat payudara kanannya dengan kedua belah tangan, dan dengan rakus aku mengoyangkan lidahku ke atas dan ke bawah dengan sangat laju seperti sebuah vibrator, memberikan sensasi luarbiasa pada putingnya, Ayu mengeluh ksedapan dan mengeleng-gelengkan kepalanya sambil menarik-narik rambutku. Beberapa minit kemudian aku menukar pula kepada payudara kiri. Ayu benar-benar menikmati sensasi yang kuberikan, dengan mata terpejam rapat sambil mengeluh dan mengerang-ngerang kuat.

Selepas itu aku pula berbaring dan Ayu mula menjilat dan menghisap batangku yang hampir sebesar 3/4 dari diameter tin coke dan sepanjang ubat gigi darlie 250 g (paling besar), batangku memang western size, wanita-wanita yang pernah aku setubuhi kebanyakannya terperanjat dengan saiz batangku, tetapi sebenarnya aku lebih mementingkan teknik daripada bergantung pada saiz zakarku. Aku mengusap-usap ghairah rambut Ayu dan mengusap usap belakang tubuhnya. Mengikut pengalamanku, sesetengah wanita memang suka diusap pada bahagian belakang tubuhnya, mereka merasakan sentuhan pada kawasan itu memberi makna yang tersendiri dalam hubungan seks. Padaku, tiada apa yang lebih menyeronokkan selain melihat wanita yang aku setubuhi terdampar keletihan dan tersenyum puas selepas melakukan persetubuhan denganku. Dan aku suka memberikan pengalaman yang sangat romantis untuk mereka, agar mereka tidak dapat melupakan aku.

Setelah hampir 15 minit Ayu memberikan aku blowjob yang padaku hanya so-so, aku mula mengalihkan perhatian kepada lubuk pantatnya. Kubaringkan Ayu dan kukangkangkan kedua belah kakinya. Ayu merenung wajahku dengan penuh nafsu. Dengan perlahan-lahan, aku letakkan kepala zakarku menyentuh kelentit Ayu dan kugoyangkan perlahan-lahan ke atas dan ke bawah. Ayu kembali memejamkan matanya dan sesekali ternganga kesedapan.

Setelah aku rasakan agak basah kembali lubuk pantatnya itu, segera aku tolakkan sedikit ke dalam pantatnya, lebih kurang setengah inci dan berhenti. Perut Ayu terangkat dan tangannya memaut punggungku minta aku menolak lebih dalam. Bagaimanapun aku tidak menghiraukan isyarat Ayu sebaliknya perlahan lahan aku keluarkan sedikit zakarku. Gerakanku yang pertama ini amat perlahan, aku mahu merasakan sensasi sentuhan kulit zakarku dengan kulit pantatnya dan aku mahukan Ayu merasai nikmat yang sama. Aku juga mahu Ayu merasa betapa zakarku meneroka ruang pantatnya dengan gagah dan penuh kejantanan, dan paling penting, aku mahu bertahan lama.

Sedikit demi sedikit, aku sorongkan kepala zakarku kembali kedasar lubuk pantat Ayu. Kali ini aku masukkan lebih kurang satu inci. Masih ada 5 inci untuk disarungkan. Ayu mengeluh dan memandangku sambil merayu..

“Abang.., please.. Dalam lagi.. Please.. Sedap, besar.. Cepat sikit Bang.. Ayu nak dalam lagi”, tangannya kuat memaut pinggangku.

Aku senyum dan memandang tepat mata Ayu yang sangat kuyu itu. Aku menarik dan menyorong kembali zakarku laju sedikit, setelah beberapa kali sorongan, aku meneroka seinci lagi, menjadikan sudah dua inci batangku terbenam dalam lubuknya.

“Abang.. Sedap.. Lagi Bang.. Argghh aa.”
“I love you sayang.. Ayu nak Abang?”
“Abang.. Ayu nak sangat Abang. I love you very much.. Please.. Abang.. Jgn seksa Ayu.. Dalam lagi..”
“Emm.. Sekejap sayang yer.. Abang sayang sangat kat Ayu.. Malam ni cuma milik kita berdua sayang, you can have me all night long”
“Oh.. Abangg..”

Aku menyorong-tarik zakarku dengan kelajuan yang bertambah sedikit tapi masih tetap pada ke dalaman dua inci. Ayu mengerang semakin kuat, menyuarakan kenikmatan yang tak terhingga. Aku mencapai sebiji bantal dan aku letakkan di bawah bontot Ayu. Aku segera meneruskan semula permainan tadi dan meningkatkan kelajuan sorong tarik zakarku. Pantat Ayu semakin becak dan licin.

Aku menujah semakin dalam, kini 3 inci bahagian batangku yang sangat keras, besar dan bersemangat mengisi ruang pantat Ayu. Aku terus menujah tanpa henti selama hampir 10 minit sehinggalah terbukti tepat dugaanku, Ayu tidak dapat bertahan. Dadanya berombak dan tangannya kuat mencengkam lenganku. Matanya terpejam rapat. Mulutnya ternganga.., hanya perkataan “Aarghh” yang kedengaran dan diikuti keluhan nafas yang kencang. Seluruh tubuhnya kejang membeku. Aku menghentikan stroke sementara waktu.

Setelah cengkamannya jarinya reda. Aku teruskan stroke-ku, perlahan sedikit tetapi dengan daya tujahan yang lebih keras dan dalam. Ayu tak mampu menahan nikmat ghairah.. Dia hanya mampu menerima sahaja tujahan demi tujahan zakarku yang penuh rakus dan berkuasa. Aku sendiri sudah tidak mampu menahan permainan ini, aku tidak mahu menunggu dan aku cuma mahu zakarku melanyak pantat yang sangat basah dan benyek itu.

Beberapa minit selepas aku mengawal tujahan zakar, nafsuku sudak tidak terkawal lagi. Aku melipat kaki Ayu ke arah kepalanya dan menyuruh Ayu menahan kangkang begitu, aku sungguh bertuah kerana Ayu dikurniakan tubuh yang agak lentur dan dia boleh melipat badannya dengan sempurna sekali. Aku sudah tidak dapat bersabar lagi, Dengan satu stroke yang amat perlahan tetapi amat padu dan berkuasa, zakarku membolos dan menujah pantat Ayu sedalam-dalamnya. Mata Ayu tiba-tiba menjadi putih. Mulutnya ternganga luas, tangannya semakin kuat menarik kakinya supaya semakin rapat kepada badan. Dan aku pula kini bagaikan di awangan, syurga yang teramat indah, penuh cinta dan nikmat.

Aku mula menghenjut, mengayak dan melanyak pantat Ayu dengan penuh kekuatan dan kelajuan. Tenaga dari seluruh tubuhku aku pusatkan pada pinggangku, dan segala deria rasaku cuma terkumpul pada titik utama tubuhku iaitu pada zakarku. Aku cuma dapat merasakan kenikmatan pada zakarku dan menghayati setiap saat, sentuhan dan irama di dalam bilik itu. Aku dapat mendengar Ayu meraung-raung, mengerang dan menjerit-jerit tetapi aku sendiri tidak mampu memahami maknanya sedangkan aku sendiri tidak dapat mengawal keluhan dan raungan nikmat yang mulutku keluarkan. Aku sudah tidak peduli apa pun lagi.

Setelah 20 minit berhempas pulas, aku tidak dapat menahan zakarku lagi, Aku tau Ayu sudah klimax dan merayu meminta aku menghentikan henjutanku tetapi aku tidak menghiraukannya, setiap kali kakinya kendur, setiap kali itulah aku akan menguatkan lagi tujahanku. Dan kali ini, giliran aku pula merasakan puncaknya. Kuhenjut-henjut dan kuayak-ayak ganas zakarku, akhirnya.. dengan satu tujahan yang paling berkuasa dan muktamad, zakarku memuntahkan deras segala air mani yang pekat dan panas yang telah lama terpendam, aku segera menekan zakarku sekuat-kuatnya kedasar lubuk pantat Ayu yang panas dan dalam itu. Mindaku terlontar ke hujung dunia dan gelap dunia pada pandangan mataku. Kuayak-ayak lagi zakarku, cuba mengeluarkan semua titisan air maniku. Kucengkam bontot Ayu dengan keras, kucium Ayu dengan rakus dan kadangkala ku henyak lagi pantatnya dengan zakarku yang sekejap-kejap menegang dan mengendur. Hampir 5 minit lamanya. Aku kepuasan, langsung terbongkang di atas tubuh Ayu. Ayu mengendurkan dan meluruskan kakinya, matanya kuyu.

“Abang, thanks..”. Ayu bersuara lemah.
“Anything for you baby..”, aku menjawab ringkas.

Kami berciuman, memandang kuyu mata masing-masing sambil tersenyum, berpelukan dan akhirnya tertidur keletihan.

*****

Kini Ayu sudah berpindah ke Johor tetapi kadangkala kami masih bertemu bila ada masa. Aku rasa amat gembira dapat menemui seorang gadis yang seperti Ayu. Pada mataku, Ayu seorang gadis yang hebat, dan aku terfikir, masih adakah gadis lain yang seperti Ayu.

Cerita Novel Lucah Melayu Terkini

  • cerita lucah ustazah
  • seks ganas
  • cerita seks ganas
  • cerita lucah ganas
  • novel ghairah
  • kisah seks ganas
  • main ganas
  • cerita lucah abang
  • main dalam hotel
  • Cerita lucah awek


-------------------------------------------------------

PESAN ORANG LAMA : 

SEKS BEBAS & RAMBANG BANYAK MUDARAT DARI KEBAIKAN

>>>SEKADAR CERITA FANTASI UNTUK ANDA BERIMAGINASI<<<

95 comments:

MARIMAMPIR said...

http://newsberita86.blogspot.com/2017/05/kasus-rizieq-shihab-dianggap-chat-luar.html
http://beritabolapelangigoal.blogspot.com/2017/05/real-madrid-tak-ingin-rendah-hati-lawan.html
http://beritaviral1888.blogspot.com/2017/05/rizieq-shihab-sudah-jadi-tersangka-dan.html
http://merem-melekxx.blogspot.com/2017/05/tradisi-jepang-seorang.html

Ayo Mari Coba Mampir Baca Seru Lhoo....

Unknown said...

Unisex massage call +60184030240

Unknown said...

Whatsapp 0164152966 chatsex.akim.18.ganu

Izzat aka mario said...
This comment has been removed by the author.
AmirZaaba said...

601126122795 whtsp pada perempuan yang nak ringan2...

Datuk Angka said...

Gabung sekarang di Hausgol. com dan dapatkan Bonus Member Baru 20%
- Bonus Cashback Bola 5%-15%
- Bonus ROLLINGAN Casino 0,8%
- Bonus Komisi 0.25%
- Bonus Refferal 2% (Seumur Hidup)
Terdapat permainan Bola, Live Casino, Togel, Slot Games,Sabung Ayam dan permainan lainnya.
WA: +6282142930852 / FB : HAUSGOAL
Ayo buruan daftarkan diri anda segara dan dapatkan bonusnya. https://bit.ly/2WlYlYo

Nothing said...

Hi

Fikah said...

0196204542 yana.. I buat service sex only ..nilai and seremban

Fikah said...

0196204542 yana.. I buat service sex only ..nilai and seremban

lelaki penjilat pantat said...

ok byar ke nk puas je ni

lelaki penjilat pantat said...

01164089956 wsap je pompuan je jji sporting

Aku adalah aku said...
This comment has been removed by the author.
Aku adalah aku said...

jom fikah

Unknown said...

Ntuk prmpuan yg nk dipuaskan sy sntiasa ad..umo 21.
-0169306434
Whtsp jwr..

Promosi Cuckoo Murah said...

Girl yg horny bleh wsap abg 0105279456...spe² yg sangap, janda, dara sume boleh...knfirm puas..area utara Diutamakan..nk fonsex shja pom boleh

Unknown said...

Nak kena jilat....ws 0197397915

Joker said...

Whtpps nk gadis yg nk phone sex mlm ni blh 0123551491

Joker said...

Whtpps nk gadis yg nk phone sex mlm ni blh 0123551491

Unknown said...

Ada guy biasa 3some?i ngan girl cari 1 guy partner..

Anonymous said...

Untuk girl sahaja follow instagram saya khai.rul4951.just follow and terus dm

Izzat aka mario said...
This comment has been removed by the author.
Tius said...

Yana abg nak...

Unknown said...

I biase amik lh nmbor ni 0136501088

TheMostPowerfulWeeb said...

siapa yg bleh tman saya kluar.. tgok wayang ke.. bleh DM saya dkat instagram saya mie.rull_
jangam lupa DM saya cepat tau ;)

Rayyan said...

Nk syg

Campur Sari said...

JavaOnline99 merupakan situs game online terbesar dan terpercaya di Indonesia yang menyediakan banyak permainan game seperti :
Deposit Via OVO
Slot Game Indonesia
Casino Online Indonesia
Bola Online Indonesia
Casino Online
taruhan bola
JavaOnline99
Bola online
idnlive
IDNSports

JavaOnline99 merupakan situs game online terbesar dan terpercaya di Indonesia yang menyediakan banyak permainan game seperti :
#agenidnsport
#bolaonline
#bolaonlineindonesia
#casinoonline
#casinoonlineindonesia
#depositviaovo
#idnlive
#idnpoker
#idnsports
#judibola
#judicasino
#judislot
#livecasino
#pokeronline
#slotgame
#slotgameindonesia
#slotonline
#taruhanbola
#tembakikan
EVENT MIX PARLAY & EVENT WIN STREAK Hadiah Hingga Puluhan Juta Rupiah !!
Buruan Daftar Untuk mendapatkan Bonus new Member 30%

Syakit said...

Ws je 0197050127 nk mnja2 bolih je

lelaki penjilat pantat said...

jom wsap 01164089956

lelaki penjilat pantat said...

girl ke

lelaki penjilat pantat said...

nk datin ke awek ke xkira la ape status jji ade lobang ble jolok... tue mude layan... ws01164089956

mysterious man said...

Klau gangbang 2guys 1women nk?Area kL @Selangor Whtapps 0143267496

mysterious man said...
This comment has been removed by the author.
mysterious man said...

Whtapps 0143267496 kite DP 1 chubby girls

Shahrul said...

Mn girl yg kesunyian , wsap sy ok 0182996342 , kita chat mnje2

Shahrul said...

Mn girl yg kesunyian , wsap sy ok 0182996342 , kita chat mnje2

Unknown said...

Pempuan pn ke jngan malu2 01139934064

Fahmi Perak said...

Looking for sex buddy area Perak or sekitar (girls only). Nama saya Fahmi, umur 22. Pls pm di 01130501004

Unknown said...

Jom telegram.. i looking for u big dick

https://t.me/cheklola

Anonymous said...

Hi, jom girl yg mana nk seks or phone seks..area kl/selangor.. WhatsApp sy 0149182976

AgentLendirQQ said...

LigaPoker Situs Judi Online Resmi Dan Terpercaya , Murni 100% Tanpa Bot Dan Kami Menyediakan 9 Permainan Berbeda
Bandarkiu
Poker Online
Sakong Online
AduQ
Bandar Poker
Bandar66
Capsa Susun
DominoQQ
Perang Baccarat ( New Game )

BONUS CASHBACK/TURN OVER 0.5%
BONUS TERBESAR REFERRAL 10% ( UNTUK SEUMUR HIDUP )
DEPOSIT & WITHDRAW MINIMAL Rp.25.000,-
DEPOSIT & WITHDRAW TERCEPAT KURANG DARI 2 MENIT
100% NO ADMIN & NO BOT
100% PLAYER VS PLAYER
100% FAIR PLAY
CUSTOMER SERVICE ONLINE 24 JAM

Unknown said...

not so big...only 6 inci

Unknown said...

watapp pun leh....0122038020

Unknown said...

Ahhh bang stim laa

Azmanawal said...

Nk i jilat pepek..wsap 0126152782

HornyAqua said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

sdpnye kne jilat

kuda said...

kan...meh..

Unknown said...

bagi id wechat

Campur Sari said...

JavaOnline99 merupakan situs game online terbesar dan terpercaya di Indonesia yang menyediakan banyak permainan game seperti :
DEPOSIT VIA OVO
SLOT GAME INDONESIA
CASINO ONLINE INDONESIA
BOLA ONLINE INDONESIA
CASINO ONLINE
TARUHAN BOLA
JAVAONLINE99
BOLA ONLINE
idnlive
IDNSports
DEPOSIT PULSA TANPA POTONGAN.
IDN POKER

Black saje said...

Kene bayar la brader..mna ade free skng ni..

Black saje said...

Utk gangbang ke ni

Campur Sari said...

JavaOnline99 merupakan situs game online terbesar dan terpercaya di Indonesia yang menyediakan banyak permainan game seperti :
Deposit Via OVO
Slot Game Indonesia
Casino Online Indonesia
Bola Online Indonesia
Casino Online
taruhan bola
JavaOnline99
Bola online
idnlive
IDNSports

Unknown said...

JOIN TO PINO4D DAPATKAN SEMUA BONUSNYA!

GAMES HOKI:

- SABUNG AYAM
- SPORTSBOOK
- LIVE CASINO
- POKER LEGEND
- TOGEL ( SINGAPORE. HONGKONG, SYDNEY,SENTOSA 4D & TOTO, FINLANDIA )
- TANGKAS
- SLOT GAMES
- TEMBAK IKAN
- BATU GONCANG
- NUMBER GAME
.
Berikut HOT PROMO BONUS :
.
- Bonus New Member 10% (Max 200 rb)
- Bonus Next Deposit 5% (max 100 rb) dengan 3 kali TO
- Bonus Rollingan Casino 0.8%
- Bonus Rollingan 0.3%
( Sportbook |Sabung Ayam | Poker Legend | Slot & Tangkas )
- Bonus Cashback Up To 15%
( Sportbook & Sabung Ayam )
- Bonus Cashback 5% (Slot & Tangkas)
- Bonus Referal Togel :
*4D & COLOK : 1%
*2D & 3D : 0.5%
- Bonus Referral 2%
( Sportbook & Sabung Ayam )

Dapatkan info lebih dengan menghubungi kontak resmi customer service online Pino4d dibawah ini :
.
📲 Line: Pino_4d
📲 WA: +855962009634
🌐 Instagram Add & Follow : @Pino4dtogel
🔛 Twiter : @PINOTOTO21

Special untuk kalian yang ingin mendaftar bisa menggunakan akun virtual seperti :
✔ Ovo
✔ Gopay
✔ Pulsa Telkomsel
✔ DANA
✔ SULSEBAR
Melayani Via Semua BANK

www.pino4d .Asia
WHATSAPP: +855962009634

Anonymous said...

[img]https://i.imgur.com/roTMrUj.jpg[/img]
RaksasaPoker Agen Domino Server Terbaru dan BandarQ Terpercaya Indonesia
Website Judi Online Yang memberikan Pelayanan Terbaik dan mempunyai Server Yang Berkualitas Di Dalam Permainan Asli tanpa Robot Ataupun Admin Ikut Serta Bermain Serta Memberikan Kemudahan Dalam Melakukan Proses Transaksi Deposit Dan Wirthdaw Hanya 2 Menit Dana Anda Pasti Sudah Di Proses.RAKSASAPOKER

BandarQ

Domino99

Raksasapoker

AgenPoker

AgenDomino99

AgenCapsa

Gabung Sekarang Juga Dan Dapatkan Ratusan Juta Bersama Kami

Alt Raksasapoker

Raksasapkr

Login Raksasapoker

Daftar Raksasapoker

Anonymous said...

Hi,, sye man/24.ada tak girl yg sudi nak buat seks dgn saya..sye first time nk bt..area slangor/kl.. WhatsApp sye 0149182976.. Yg serius je....yg main2,, or sje nk knl2..sila main jauh2..

Kamal said...

Jom2 0132587298

shahrules said...

0194700338 klang valley girl jom

Shahrul said...

Wasap aku 0176383660 (shahril)

Hannah said...

Halo Bos! Selamat Datang di ArenaDomino.com
Arenadomino Situs Judi online terpercaya | Dominoqq | Poker online
Daftar Arenadomino, Link Alternatif Arenadomino Agen Poker dan Domino Judi Online Terpercaya Di Asia
Daftar Dan Mainkan Sekarang Juga 1 ID Untuk Semua Game
ArenaDomino Merupakan Salah Satu Situs Terbesar Yang Menyediakan 9 Permainan Judi Online Seperti Domino Online Poker Indonesia,AduQQ & Masih Banyak Lain nya,Disini Anda Akan Nyaman Bermain :)

Game Terbaru : Perang Baccarat !!!

Kini Hadir Deposit via Pulsa Telkomsel / XL ( Online 24 Jam )
Min. DEPO & WD Rp 20.000,-

Wa :+855964967353
Line : arena_01
WeChat : arenadomino
Yahoo! : arenadomino

INFO PENTING !!!
Untuk Kenyamanan Deposit, SANGAT DISARANKAN Untuk Melihat Kembali Rekening Kami Yang Aktif Sebelum Melakukan DEPOSIT di Menu SETOR DANA.

Shahrul said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Nnti i chat😂

Anonymous said...

Teringin nak kongsi pengalaman dengan semua, tapi xde bakat nak menulis. Ada tak siapa2 yg nak tuliskan cerita jiha? email jiha ; na2iha0mar02@gmail.com.

Unknown said...

Pm mai nk tulis..huhu

Acid said...

Wow jom ws

Acid said...

Hahaha nk jgk

bokep said...

cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep
cerita bokep

Wani said...

Ahhhh

Wani said...

Hihi

Ruk said...

ntuk prmpuan chat ja klw nk..01169231124

Shahrul said...

Girl yg horney wsp la sy 0182996342

Calvary said...

----- XBOKEP.SITE -----

----- KUMPULAN LINK VIDEO BOKEP GRATIS ! ! ! -----

----- NONTON FILM BIOSKOP DAN DRAMA KOREA -----

BOKEP INDO - BOKEP VINA GARUT FULL

BOKEP JEPANG - TANPA SENSOR CROT DIDALAM

BOKEP ASIA - CROT DIMULUT LANGSUNG SEDOT

BOKEP BARAT - KALEM TAPI DOYAN PEJU

FILM SEMI - NONTON FILM SEMI SALON PLUS – PLUS

Mus said...

Hye.. Ladies yg kesunyian dan keseorangan boleh call I 0175734359.

Suzila said...

Emm ahhh i want

Suzila said...

Waww i like

apisz ganu said...

hai ada x awek area trangganu.. kalau bleh awek2 uniza or umt lagi ok.. yang bebas bile2 Mase saje on Pm whatsapp 0195147341

wan said...

sex chats ? lelaki . 24 . selangor 0182012459

wan said...

sex chats ? lelaki . 24 . selangor 0182012459

amir said...

Pada girls Nak yang ringan2....boleh whtsp no ni 601126122795. please sanggap sangat nak menjilat

Unknown said...

ada wanita & Isteri yg kesepian.umur 40-50.nak kenikmatan jilat biji kelentit abang bole jilatkan.
0192659570.selangor

mawar said...

nak jilat kelentit sy ? 0134904460

Huh said...

Area jb ade tak?

Huh said...

Area jb?

Huh said...

Jb ke?

Huh said...

Jb boleh tak?

apisz ganu said...

Girl ke.. Saya boy pm whatsapp 0195147341

Unknown said...

.

Unknown said...

...

Unknown said...

Nak fonsex or sex chat.. id tele akenoakihiri

Unknown said...

I girl.. id tele akenoakihiri

apisz ganu said...

Xjmpe la syg.. Whatsapp 0179702379

Kamal said...

Jom wasaap 01116021615

Unknown said...

Ada tak suamai oranag yang nak ajak 3some atau isteri orang yang tak puas dengan suami nak saya puaskan boleh wasap 01116595791

Unknown said...

Whatsapp i 0179017427

Anonymous said...

Ig = kipasnuriz


Anonymous said...

Peneng..kote dh tmn bering dlm isi kote


Id ig.Kipasnuriz




Post a Comment