Main Dalam Khemah Masa Camping 2


Main Dalam Khemah Masa Camping 2

Tag: cerita lucah,cerita seks melayu,melayu boleh,melayu lucah,cikgu suraya,cerita bokep,lucah melayu,budak sekolah,seks melayu,main dengan ustazah,cerita lucah mabuk,cerita kena lancap,cerita lucah aku blogspot,kisah cikgu cina,bomoh main cipap,cerita seks tudung tuisyen,adik main dgn kakak ankat,cerita berahi dara,cerita budak sekolah seks,cerita seks bomoh melayu, Cerita Awek Melayu, Cerita Berahi, Cerita Cikgu, Cerita Dewasa Melayu, Cerita Nafsu, Cerita Seks Ghairah, Koleksi Cerita Lucah Melayu Terkini, Novel Lucah melayu, cerita seks baru, cerita burit, Nikmat seks, seks hebat, cerita lucah seks, cerita seks hebat, kisah seks terbaru, kisah lucah com, cerita lucah hebat, lucah baru

 Dari Bahagian 1

Intan hanya tersenyum. Aku diam seketika mencari idea untuk bercerita perkara yang boleh menegangkan semula pelirku dan merangsang nafsu Intan.



“In, sebelum ni you pernah tak..!” Kataku.
“Yang ni tak pernah tapi Masturbate biasa la”, kata In, mula berani mendedahkan rahsianya.

Aku tersenyum kerana memang telah kuduga dari gerak gaya Intan tadi dia memang kaki lancap dan ini pasti memudahkan aku untuk episod sex kami selanjutnya.

“Bila kali pertama you Masturbate dan macam mana”, aku semakin berani mengajukan soalan.

Intan lalu mengangkat tubuhnya, kami sama duduk dalam keadaan bogel. Intan cuba mengingat sesuatu.

“Kira-kira 8 bulan yang lalu waktu In balik dari sekolah, In masuk kerumah, ketika Nak masuk kebilik In terdengar suara mengerang dari bilik pembantu rumah (seorang janda muda, Ema namanya, berusia 23 tahun, pendidikan setakat SPM, dan perwatakan agak lincah). In terhenti dan memandang kearah pintu bilik yang terbuka sedikit, perlahan lahan In menuju kepintu bilik dan dari celah-celah pintu, In nampak Ema sedang bersetubuh dengan teman lelakinya”.

“In nampak batang lelaki itu tenggelam dicelah kelangkang Ema Suara Ema mengerang kenikmatan kedengaran jelas ka telinga In, Ahh.. OOhh.. Ahh.. OOhh sedapnya sayang.. Lagi.. Fuck me.. Fuck me harder.. Come on.. Darling.. Fuck mee Ohh.. Yess.. Yess.. Harder, suara Ema meminta serentak dengan hentakan hentakan yang mengegarkan katil”.

“Hampir setengah jam aku menyaksikan adegan itu, nafas menjadi deras dan tanpaku sedari tanganku telah berada didalam seluar dalamku dan bermain main dengannya sehingga lembab. Aku ingin menyaksikan adengan itu hingga habis tapi tidak tertahan lagi lalu In cepat-cepat masuk kebilik In. Sampai dalam bilik In, tanggalkan semua pakaian In dan terus bermain-main dengan Faraj, In gosok, In gentel, In jolok perlahan-lahan dan bila terasa sakit In slow down. Buat first time, In tak capai climaxs pasal In tak tahu lagipun In masih takut-takut”.

“Peristiwa Ema dan teman lelakinya terus membayangi In dan setiap kali In terbayang In akan masturbate dan hari ke hari In makin terror melakukannya. Tapi In tak pernah lakukan yang lebih walaupun kadang tergerak Nak meminta somebody fuck In. And I guest, you are lucky to have fucking me for the first time tonight. I really love it and I want you to fuck me more and more..!!”

“In tak kisah asal jangan pregnant, bukan apa lecehlah, susah banyak hal nanti, mother In pun In rasa tak kisah punya kerana asyik sibuk dengan bussiness sejak ayah tiada lagi, dia juga sibuk kehulu kehilir dengan boyfriendnya, In rasa In tahu apa yang mereka lakukan.. Kerana pernah In terserempak macam kisah Ema”. (tak hebat sangat sekadar berkucupan dalam kereta, mungkin tak sempat yang berat-berat pasal terserempak dengan In)

Wow! Hebat juga kisah Intan dengan episod lancapnya. Sambil In rancak bercerita aku mula kembali terangsang dengan kisah kisahnya. Pelirku mula berdenyut dan perlahan lahan kembali mengembang, aku sudah tidak begit.

Concentrate pada cerita In tapi tanganku telah mula menjelajahi celah kelengkang In yang masih membasah olih air mazi yang keluar akibat rangsangan kisahnya sendiri. Aku mula mengentel kelentit In dan In mula menunjukkan reaksi dengan mengepit celah kelengkangnya dan mengeliat tanda nikmat. Buat kali ini aku tidak mahu mengambil masa lama untu.

Foreplay, aku ingin terus menujahkan pelirku ke lubang faraj Intan. Pelirku sudah kembali mengeras cukup tegang untuk kugunakan, sambil mengentel kelentit In aku mula merangkak keatas Intan yang sedang khayal dibuai nikmat gentelan kelentitnya.

Aku mengucup bibirnya dan dia membalas sambil memasukkan lidahnya kedalam mulut ku dan aku terus menghisap dan mengulum lidah In sementara disebelah bawah, pelirku tertuju tepat kearah lubang burit (tukar bahasa) Intan yang telah sedia menanti. Tanpa berlengah aku terus menujahkan zakarku(tukar bahasa) kedalam lubang burit Intan.

“Oohh.. Sshh.. Oohh.. Aah.. Ohh.. Sedapnya.. Sedapnya.. Oh my..”, rengekan nikmat Intan mengiringi kemasukan zakarku ke dalam lubang buritnya.

Pelukan Intan kian erat, kakinya melilit pinggang seolah tidak membenarkan aku mencabut zakar ku. Sambil itu Intan makin rancak mengelek dan mengangkat punggungnya, mengepit celah kelengkangnya, kemutan burit Intan terasa seakan menyedut segala isi kandungan zakar ku dan segala perlakuan itu seiring dengan rengekan yang tanpa henti.

Tiba tiba dengan satu gerakan Intan membalikkan tubuhnya dan kini Intan berada diatas. Intan duduk bercelapak diatas dengan zakar menujah buritnya, tangan ku meramas-ramas teteknya sambil Intan menekan terus mengongkek-ngongkek turun naik tanpa henti semakin laju dan laju. Aku merasakan cukup nikmat diperlakukan begitu, Begitu nikmat rupanya bila dalam posisi begitu (ini adalah my favorite position).

“Oohh.. Aahh.. Wussh..,” rengekan Intan tiada hentinya, entah berapa kali Intan climaxs aku tak pasti, yang aku tahu lendiran dari burit Intan begitu banyak keluar membasahi zakarku dan bunyi melecup lecap hebat kedengaran.

“Cuup.. Cap.. Cup.. Cap Cup.. Cup.. Cap.. Cup.. Cap”, begitu bunyi yang mengiringi keluar masuknya zakarku dalam burit Intan.

Seiringan dengan segala gerakan Intan aku tidak mendiamkan diri, ramas meramas, raba meraba, ulit mengulit, mengulum, dan mendakap erat silih berganti. Setelah sekian lama lecup lecap, Intan mengangkat punggungnya dan mengeluarkan zakarku dan dia memusingkan kedudukkan menjadi 69, selambak celah kelangkang Intan yang dibasahi lendir melekap kemukaku. Intan mula menjilat jilat dan mengulum zakarku, aku menguak sedikit celah kelengkang Intan dan mula menjilat, mengulum kelentit dan menghisap lubang burit Intan. Air lendir Intan yang terasa sedikit masin payau menambah selera nafsu ku untuk terus menguliti burit Intan.

Tiba ku rasakan akau hampir sampai kemuncak aku menepuk punggung Intan sebagai isyarat minta hentikan segala gerakannya. Intan berhenti dan kembali mengadapku.

“Kenapa” tanya Intan.
“I dah Nak puncak” kataku perlahan.
“Keluarkanlah, jangan risau, In dah puas, dah 3 kali In climaks”, katanya.
“Ok lah you hisap sampai keluar boleh,” pintaku.

Intan lantas terus memegang zakarku dan terus menghisap dan mengulum. Aku mengelepar merasakan terlalu nikmat olih perlakuan Intan dan tiba.. Puup.. Terpancutlah air tanda kelazatan kemuncak citarasa pelayaran sex kami. Air mani yang keluar memenuhi mulut Intan dan Intan meluahkannya diatas perutku, meratakannya dan kemudian merebahkan diri diatas aku.

“Fuuh.. Sedapnya.. Bisik Intan antara kedengaran dengan tidak.

Dalam keletihan tiba-tiba dikejauhan kelihatan lampu suluh merewang merata rata, aku cepat cepat meminta Intan bangun dan memakai pakaian kami. Sebaik saja berpakaian kami cepat berlari ketepi pantai berpura seolah olah kami hanya bersiar-siar dipantai

Tiba-tiba terdengar..

“Haa.. Itu mereka” suara In Charge perkemahan memecah kesunyian malam.

Dan.. kami dimarahi. Esoknya kami didenda dengan mencari kayu api dan memasak untuk peserta perkemahan itu. Sejak peristiwa malam itu, aku dan Intan menjadi rapat serapatnya. Tiada lagi rahsia di-antara kami. Intan rupa begitu galak sekali sejak memperolihi pengalaman pertama bersamaku. Bila saja dia teringin atau aku teringin kami akan melakukannya kata orang any time, any way, any place malah kami pernah hidup seperti suami isteri selama satu minggu dirumah Intan ketika Ibunya keluar negara.

Alangkah indah hari-hari kami tinggal bersama, banglo Ibu Intan menjadi saksi segala perlakuan kami, setiaphari kami melakukannya, diruang tamu, didapur, dalam bilik air, diatas sofa, diatas meja, diatas tangga, dalam kolam mandi lebih-lebih lagi dalam bilik tidur Intan pendek kata semua tempat menjadi medan pelayaran sex kami. Kami melakukan sepuas-puasnya tanpa rasa takut-takut tapi aku tetap berpegang kepada syarat-syarat Intan iaitu “Pancut di luar”.

Bulan April 19.., keputusan SPM keluar, aku dan Intan hanya mampu mendapat Gred 3 sekadar cukup makan. Aku tidak menyesal kerana aku tahu aku lebih menumpukan pelajaran sex dari pelajaran sekolah, begitu juga Intan. Walau bagaimanapun Intan yang datang dari keluarga berada telah dihantar olih Ibunya untuk melanjutkan pelajaran ke luar negara. Tinggallah aku sendiri..

113 comments:

Unknown said...

Whatsapp 0164152966 chatsex.akim.ganu.18

Izzat aka mario said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Nak awek singel seorang Ada yang sudi Tak jadi awek Saya...0189017132... zaidi

budak nakal said...

Hai girl yg nak noty chat je no ni 014-2028896 jangan malu2 ok

Unknown said...

Boleh ke nk chat?

Unknown said...

Boleh ke nk chat?

Mus said...

Hye.. Mus 0192670359. Hanya girl sahaja

Unknown said...

Hi girl yg suka noty tu ws no sya 0164198061

Pussy hunter said...

Mencari janda melaka ws/call 01164345902

Unknown said...

01111429451 faiz

AmirZaaba said...

601126122795 whtsp pada perempuan yang nak ringan2...

IG: blackbabyain said...

( Nama saya BABY AIN )Berminat sxx service cari saya kat Instagram:
Rm300 sejam.
Instagram : Blackbabyainnn
Wechat : cikwanda91

Izzat aka mario said...
This comment has been removed by the author.
Fikah said...
This comment has been removed by the author.
Fikah said...

Haii..nama saya yana..berminat sex service..? Price kita bincang tepi..0196204542 area nilai and seremban

Fikah said...

Haii..nama saya yana..berminat sex service..? Price kita bincang tepi..0196204542 area nilai and seremban

p said...

hai ,ada tak girl nk kenal2 dgn saya area selangor /kl ..whatsaap sy 013689897

Unknown said...

Hi...ade x awek girl yg nk kenal² dengan sye....area selangor/kl..whatsaap sye..0143419320

Unknown said...

Sy man, 21.-0169306434
Whtsp jwr..

Unknown said...

0169306434.. untuk prmpuan yg nak fonsex..

Promosi Cuckoo Murah said...

Girl yg horny bleh wsap abg 0105279456...spe² yg sangap, janda, dara sume boleh...knfirm puas..area utara Diutamakan..nk fonsex shja pom boleh

Alpins As said...

01114135969.
For a horny girl.
Wassap me ya.

Unknown said...

SPE awek NK BTG chtlh aq

Unknown said...

SPE awek NK BTG chtlh aq

Aku adalah aku said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Jauh ny..kang laki

Baby_Tiara69 said...

Hai Abang

Baby_Tiara69 said...

Hai you

Baby_Tiara69 said...

Hai abang I baby tiara..i nak Cari batang besar Dan panjang2 Tapi baby shemale nk tak..kalau nk baby kasi no

angela said...

ESIABET adalah Salah Satu Agen Judi Bola Online & Bandar Slot Online Terpercaya di Indonesia !!
? Tersedia 3 Pasaran Terlengkap Untuk SportBook
? Bisa Bermain Judi Mix Parlay Bola Jalan
? Minimal Bett Parlay Rp.10.000
? Minimal Deposit Rp.25.000
ESIABET juga menyediakan promo menarik yang bisa anda dapatkan setiap hari:
? Bisa Bermain Judi Mix Parlay Bola Jalan
? Minimal Bett Parlay Rp.10.000
??Bonus Member Baru
*Deposit 25.000 + Bonus 10.000
??WELCOME BONUS 100% (Khusus Slot , BOLA )
??BONUS NEXT DEPOSIT 10%
??BONUS CASHBACK MINGGUAN SPORTBOOKS HINGGA 15%
??BONUS REBATE SLOT & LIVE CASINO 0.8% .
Langsung hubungi Whatsapp Kami: +62 859 3259 6161
Link Alternatif ESIABET
?? www.esiabet .in
?? www.esiabet88 .com

Bonus New Member 100%
Agen Bola Terbesar & Terpercaya

Maman said...

Nak jg bby0163803330

Unknown said...

boleh je baby...nah whtp 01139486966

TheMostPowerfulWeeb said...

Siapa yg sudi kluar dgn saya yg tgh bosan.. nk tgok wayang ke.. bleh lah DM saya dkat ig mie.rull_
Klu bleh bwh 18 thun
jangan lupa DM saya cepat tau ;)

TheMostPowerfulWeeb said...

Siapa yg sudi kluar dgn saya yg tgh bosan.. nk tgok wayang ke.. bleh lah DM saya dkat ig mie.rull_
Klu bleh bwh 18 thun
jangan lupa DM saya cepat tau ;)

TheMostPowerfulWeeb said...

Siapa yg sudi kluar dgn saya yg tgh bosan.. nk tgok wayang ke.. bleh lah DM saya dkat ig mie.rull_
Klu bleh bwh 18 thun
jangan lupa DM saya cepat tau ;)

Putry Amouy said...

JOIN NOW !!!
Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
BURUAN DAFTAR!
dewa-lotto.name
dewa-lotto.com

Shahrul said...

Mana2 pempuan yg kesunyian wsp la sy 0182996342 , kita sembang2 mnje

Muhaimin said...

ade ke gegurl nak main ni...nak buat gf ke...urrmmm...01158840017...wasap jom

Miss D said...

U area mane?

Muhaimin said...

area teluk intan

Kucing Liar said...

MasterCeme, Agen CEME IDNPLAY Terpercaya di INDONESIA
masterceme.com
HOT PROMO :
- THR akhir Tahun 2019
- Referral 20%
- Cashback 0.3%
- Bonus Deposit Harian 5.000 / hari

Link Alternatif :
masterceme.info
masterceme.net

WA: +85578968600
Line : Masterceme

Badang69 said...

Hi...untuk wanita yg nk scandal dan phone sex blh watsapp...+6298169538

lelaki penjilat pantat said...

hi tiara ws 01164089956

blog pemula said...

Zeusonline89 adalah agen resmi sbobet88 yang menyediakan layanan Taruhan Bola Online dengan pasaran bola terlengkap di Indonesia. Anda akan menemukan ratusan pertandingan terupdate dengan pasaran bola sepeti handicap(HDP), 2X1, Ganjil/Genap (O/E), hingga Bola Parlay atau mixparlay sekalipun.

Di Zeusonline89, anda juga bisa menggunakan smartphone untuk memasang taruhan Bola88 anda, karena kini telah tersedia aplikasi sbobet mobile yang bisa kalian akses secara gratis melalui browser anda.

Selain dari layanan taruhan bola online, Zeusonline89 juga menyediakan permainan-permainan casino dari berbagai produk terkemuka di Indonesia, seperti SBO, M88, IDN Live, SA Gaming, Vivo Gaming, Ion Casino, Evolution, dan Sexy Gaming. Anda bisa menemukan jenis permainan seperti baccarat online uang asli, sicbo dadu, roda roulette (roulette wheel), Dragon Tiger dsb.

Jika anda ingin mengetahui lebih banyak tentang agen sport dan casino Zeusonline89, anda bisa langsung mengunjungi situs resmi kami http://zeusonline89.net/.

Taruhan Bola Online
Sbobet88
Bola88
Sbobet Mobile
Bola Parlay
Judi Apk
baccarat online uang asli
bakarat

Anonymous said...

kumpulan situs poker online indonesia

Ajul said...
This comment has been removed by the author.
Ajul said...
This comment has been removed by the author.
Ajul said...

Miss D area mana? Kl ke?

Unknown said...

01151560882

Fahmi Perak said...

Looking for sex buddy area Seri Iskandar,Perak or sekitar (girls only). My name's Fahmi, umur 22. Pls pm di 01130501004

Unknown said...

Ai tiara..call i 0139425665

Unknown said...

Aloo sy dok at ipoh cam ne ?

Unknown said...

Hai

Unknown said...

Hai

Muhaimin said...

Hai

Unknown said...

Chatsex akim..0172153121

Aku adalah aku said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Chatsex akim..0172153121

Unknown said...

Chatsex akim..0172153121

Illy said...

Klu xnk ringan2 boleh ke?

Illy said...

Hi

Illy said...

Hi i noty & sangap cmne

Illy said...

Hi u pm me 0189779756

Illy said...

Hi nak

Muhaimin said...

mana awek ni

Anonymous said...

Hi, jom girl yg mana nk seks or phone seks..area kl/selangor.. WhatsApp sy 0149182976

AgentLendirQQ said...

LigaPoker Situs Judi Online Resmi Dan Terpercaya , Murni 100% Tanpa Bot Dan Kami Menyediakan 8 Permainan Berbeda
Bandarkiu
Poker Online
Sakong Online
AduQ
Bandar Poker
Bandar66
Capsa Susun
DominoQQ
Perang Baccarat ( New Game )

BONUS CASHBACK/TURN OVER 0.5%
BONUS TERBESAR REFERRAL 10% ( UNTUK SEUMUR HIDUP )
DEPOSIT & WITHDRAW MINIMAL Rp.25.000,-
DEPOSIT & WITHDRAW TERCEPAT KURANG DARI 2 MENIT
100% NO ADMIN & NO BOT
100% PLAYER VS PLAYER
100% FAIR PLAY
CUSTOMER SERVICE ONLINE 24 JAM

AgentLendirQQ said...

LigaPoker Situs Judi Online Resmi Dan Terpercaya , Murni 100% Tanpa Bot Dan Kami Menyediakan 8 Permainan Berbeda
Bandarkiu
Poker Online
Sakong Online
AduQ
Bandar Poker
Bandar66
Capsa Susun
DominoQQ
Perang Baccarat ( New Game )

BONUS CASHBACK/TURN OVER 0.5%
BONUS TERBESAR REFERRAL 10% ( UNTUK SEUMUR HIDUP )
DEPOSIT & WITHDRAW MINIMAL Rp.25.000,-
DEPOSIT & WITHDRAW TERCEPAT KURANG DARI 2 MENIT
100% NO ADMIN & NO BOT
100% PLAYER VS PLAYER
100% FAIR PLAY
CUSTOMER SERVICE ONLINE 24 JAM

Unknown said...

Spe spe yng brumur 35 keatas bolh pm klau nk brkenlan

Unknown said...

Ni nombor sy 0136501088

Unknown said...

btg 6.5inci je....ws 0122038020 dean

ngoc67319 said...

Auslogics Registry Cleaner Cleaning software registry stable help users delete the outdated Registry to speed up your computer
Kinza browser
Elcomsoft Phone Breaker
ASUS GPU Tweak
Dice and Fighter
Red Giant Shooter Suite

Shafirul Azri said...

Shafirul

Shafirul Azri said...

Shafirul

Unknown said...

Any Girls Nak Rasa Batang Besar And Nak Duit Extra Saya Sila Layan...Watsapp Kat kita Ya...0198222224...Sure Puas Hati

Unknown said...

hye

Unknown said...

jue

Unknown said...

Lelaki ke pompuan

Anonymous said...

Hi,, sye man/24.ada tak girl yg sudi nak buat seks dgn saya..sye first time nk bt..area slangor/kl.. WhatsApp sye 0149182976.. Yg serius je....yg main2,, or sje nk knl2..sila main jauh2..

Unknown said...

hue

Unknown said...

hi nak jugak

shahrules said...

0194700338
Klang valley girl... Jom

Unknown said...

I nk jugak blh x

Unknown said...

hai baby tiara

Wani said...

Lyly

Wani said...

Lyly mai no u

Wani said...

Hi bby

Wani said...

Lyly

Wani said...

Hi

Muhaimin said...

hai wani...jom otp... 01158840017

Unknown said...

HYe

Illy said...

Hi

Unknown said...

Babytiara bgi no fon k

Unknown said...

Wani jum

Anonymous said...

jom

Wan said...

Area kelantan ada ke?

Wan said...


Hi,, sye wan/22.ada tak girl yg sudi nak buat seks dgn saya..sye first time nk bt..area kota bharu.. WhatsApp sye 0179648137.. Yg serius je....yg main2,, or sje nk knl2..sila main jauh2..

Unknown said...

just whatsapp 0183907810 girls only for fucking

Muhaimin said...

Tak cas

Abang Best said...

hi..call saya 019 4515353 -- abang best

babyanggie said...
This comment has been removed by the author.
babyanggie said...

Besar sngat ke batang korang ni??

Muhaimin said...

Xbesar...tp boleh la stakat nk bg bby klimaks

john said...

0173561281..jum noty2 sembang2..untuk awek y tgah bosan..

Abg kl said...

Jom tmn abg area kl 01136228020

slots gacor said...

Suka Nonton Bokep??

> nonton bokep

> download bokep gratis

> streaming film bokep

Unknown said...

Pada yg nk kenal kenal,aq share ni no awek 0182896670. Layanje dulu mana tau rezeki

Unknown said...

Hi wani

Unknown said...

01164305027 hafiz kuantan mencari gadis2

apisz ganu said...

hai ada x awek area trangganu.. kalau bleh awek2 uniza or umt lagi ok.. yang bebas bile2 Mase saje on Pm whatsapp 017-9702379

Unknown said...

Awek, isteri, janda, mak datin atau dara... Boleh whatsapp 0147322884 untuk ditemankan...area Melaka. FOC. Pakar jilat & hisap nipples & kelentit lebih setengah jam...sampai pancut...

apisz ganu said...

Jom VC awek sangap
Pm whatsapp cepat
https://wee.so/9w9x1

apisz ganu said...

https://wee.so/9w9x1

Post a Comment